Komorniki, 16.12.2011
WI.271.1.16.2011
L.dz. 5801/2011
Zawiadomienie
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia Państwa, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Meble i wyposażenie dla potrzeb rozbudowy i modernizacji budynku Urzędu Gminy w Komornikach w zakresie mebli do Sali sesyjnej” prowadzonego przez Gminę Komorniki w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta numer 2 złożona przez:
PPHU Jantom – Mebel ul. Tortunia 51, 62-020 Swarzędz za cenę brutto 92 980,00zł.
Uzasadnienie
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania SIWZ.
Wybór oferty został dokonany na podstawie przyjętego w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert: cena – 100 %. Wybrana oferta uzyskała maksymalną ilość punktów, tj. 100pkt.
Oprócz wybranej oferty na w/w postępowanie wpłynęły następujące oferty:
Oferta nr 1 – BR-STUDIO Paweł Witek Racławice Małe 2, 55-020 Żórawina
cena ofertowa brutto 136 029,64; punktacja przyznana ofercie: 68,4pkt.
Oferta nr 3 – HELPDESK PLUS spółka cywilna Justyna Błaszczak, Sławomir Błaszczak Skórzewo,
ul. Poznańska 119, 60-185 Poznań
cena ofertowa 103 828,32zł; punktacja przyznana ofercie: 89,6pkt.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych zawarte w dziale VI „Środki ochrony prawnej” (Dz.U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 ze zm.)
Sprawę prowadzi: Joanna Pawlicka
tel. (0-61) 8100 648.
/-/ mgr inż. Jan Broda
Wójt Gminy
Otrzymują:
WI a/a