Ogłoszenie nr
551302-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.
Urząd Gminy Komorniki: Budowa ulicy Żwirowej w Komornikach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Urząd Gminy Komorniki, krajowy numer identyfikacyjny 53862700000,
ul. ul. Stawna 1 , 62052 Komorniki,
woj. wielkopolskie, państwo Polska,
tel. 618 107 751, , e-mail sekretariat@komorniki.pl, ,
faks618 107 985.
Adres strony internetowej (URL): www.komorniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków
między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.komorniki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy
Żwirowej w Komornikach
Numer referencyjny: IK.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: W zakresie branży instalacyjnej zamówienie obejmuje budowę
kanalizacji deszczowej w zakresie nowobudowanej drogi. Średnica kanału głównego
Φ315mm na długości ok. 207,7 m. Zakres robót obejmuje również wykonanie wpustów
deszczowych płaskich, przykanalików oraz studni rewizyjnych. W zakresie branży
drogowej zamówienie obejmuje budowę ok. 250,00 m drogi z jednostronnym
chodnikiem oraz zjazdami. Szerokość jezdni 5,00 m, szerokość chodnika 2,00m.
Nawierzchnia jezdni, chodnika i zjazdów z betonowej kostki brukowej.
II.5) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie
art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy o wartości nieprzekraczającej 10 % zamówienia
podstawowego, polegających na powtórzeniu robot budowlanych zgodnych z
przedmiotem zamówienia, podobnych do robot budowlanych objętych dokumentacją
projektową.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji jest jednym z
kryteriów wyboru oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki
zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł (słownie:
czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we
wzorze umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające
budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg wraz z elementami kanalizacji
deszczowej o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 brutto ( słownie: czterysta
pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla każdej z robót i załączył dowody
określające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zaś
informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien dysponować co najmniej
jedną osobą posiadającą uprawnienia dotyczące pełnienia samodzielnych funkcji w
budownictwie oraz do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej,
sanitarnej, wraz z ważnym członkostwem właściwej Okręgowej Izby
Inżynierów;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu o których mowa w Rozdziale V ustęp 2 ppkt a, b c Zamawiający żąda złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ - dokument ten wykonawca składa z ofertą. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-2 oraz art. 24 ust. 5 pkt 4-7 ustawy, Zamawiający żąda: 1)złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ- dokument ten wykonawca składa wraz z ofertą; 2)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł wykonania decyzji właściwego organu; 4)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ); 6)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 7)oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ), 8)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 9)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1)których mowa w rozdziale VII ustęp 2 pkt 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2)o których mowa w rozdziale 7 ustęp 2pkt 5 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 6 i PZP. 4.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ustęp 2 pkt 2-3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w rozdziale 7 ustęp 2 pkt 4 powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ustępu 4 stosuje się odpowiednio. 6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7.Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, wskazane w Rozdziale VII ust.2 ppkt 2-9 oraz ust. 3-5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, a określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 8.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy wzór oświadczenia jak w Załączniku nr 9 do SIWZ. 10.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez Zamawiającego określonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży dokumenty: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, oraz wskazującymi, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty były wykonywane - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ; 3)wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Załącznik nr 7 do SIWZ 4)potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania niniejszego warunku przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. Wykonawca, który wskazuje, że oświadczenia i dokumenty są dostępne elektronicznie, wskazuje adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w celu umożliwienia zamawiającemu samodzielnego pobrania tych danych. W przypadku wskazania przez wykonawcę, że oświadczenia i dokumenty są w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
przedmiotowym postępowaniu o których mowa w Rozdziale V ustęp 2 ppkt a, b c
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ - dokument
ten wykonawca składa z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 12-22 oraz art. 24
ust. 5 pkt 1-2 oraz art. 24 ust. 5 pkt 4-7 ustawy, Zamawiający żąda: 1)
złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ- dokument ten wykonawca
składa wraz z ofertą; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) oświadczenia wykonawcy o
braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku
lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w
sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej
w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ); 6)
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do
przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 7) oświadczenie wykonawcy o braku
wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę
ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a
do SIWZ), 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej
decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa
pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w
zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu
z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12
stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ); 3. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
zamiast dokumentów: 1) których mowa w rozdziale VII ustęp 2 pkt 2-4 składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, 2) o których mowa w rozdziale 7 ustęp 2pkt
5 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego
rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub
administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 6 i PZP. 4. Dokumenty, o
których mowa w rozdziale VII ustęp 2 pkt 2-3 powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o
których mowa powyżej w rozdziale 7 ustęp 2 pkt 4 powinny być wystawiane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w
miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie 3,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ustępu 4 stosuje
się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego
przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów
odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. Dokumenty na potwierdzenie
braku podstaw do wykluczenia, wskazane w Rozdziale VII ust.2 ppkt 2-9 oraz ust.
3-5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym
postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego złoży w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, a określonym w wezwaniu wystosowanym
przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 8. Jeżeli jest to niezbędne
do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie
podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli
zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub
dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub
dokumentów. 9. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt
23 PZP Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to
jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania
przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Przykładowy wzór oświadczenia jak w Załączniku nr 9
do SIWZ. 10. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w
przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez Zamawiającego
określonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami
dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, z załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, oraz wskazującymi, czy
roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty były wykonywane - Załącznik
nr 5 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6
do SIWZ; 3) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami; Załącznik nr 7 do SIWZ 4) potwierdzające, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla
potwierdzenia spełniania niniejszego warunku przedstawi dokumenty zawierające
kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do
przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank
Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych. Wykonawca, który wskazuje, że oświadczenia i dokumenty są dostępne
elektronicznie, wskazuje adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, w celu umożliwienia zamawiającemu samodzielnego pobrania tych danych. W
przypadku wskazania przez wykonawcę, że oświadczenia i dokumenty są w
posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów,
przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy,
zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są
aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a ofertę Wykonawcy składają się: 1)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku – załącznik nr 1 do SIWZ, 2)kosztorys ofertowy 1.Do oferty należy również dołączyć: 1)oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu; 2)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie i terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy, to jest ma obowiązek złożyć wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od przekazania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN
(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed
upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w
zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3)
poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4)
gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone
w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu
natomiast oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”
(wewnątrz opakowania oferty). W treści dokumentu musi znajdować się
nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty na
rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę
wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi
obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w formach innych niż
w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności
prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w
pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest dołączyć do
oferty kserokopię dowodu przelewu. Nr konta Zamawiającego do wniesienia wadium:
56 1240 1747 1111 0000 1848 9057 5. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek
bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) będzie skuteczne wyłącznie
z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert,
gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu
wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że
Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 6. Wykonawca, który złoży ofertę i
dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 4) przed terminem składania ofert, a
uznanie tego rachunku bankowego kwotą af nastąpi po upływie terminu składania
ofert – podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie
uznana za odrzuconą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu
składania ofert zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie
uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach
określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek
bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) będzie skuteczne wyłącznie
z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert,
gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (przelew z tytułu
wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że
Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona
wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez Zamawiającego (jw. w ust. 4) przed terminem składania ofert, a uznanie
tego rachunku bankowego kwotą af nastąpi po upływie terminu składania ofert –
podlega wykluczeniu z postępowania, a oferta takiego Wykonawcy zostanie uznana
za odrzuconą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
/-/
mgr Tomasz Stellmaszyk
Z-CA WÓJTA GMINY KOMORNIKI
Odpowiedź na pytanie z dnia 25.07.2017
1. SIWZ
2. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
3. Formularz cenowy – Załącznik Nr 2
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnienie wymagań zgodnie z art. 22 PZP – Załącznik nr 3
5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 PZP – Załącznik nr 4
7. Wykaz wykonanych robót budowlanych – Załącznik nr 5
9. Wykaz sprzętu – Załącznik nr 7
10. Zobowiązanie- Załącznik nr 8,
11. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej- Załącznik Nr 9
12. Projekt umowy – Załącznik nr 10,
13. Oświadczenie gwarancyjne- Załącznik nr 11,
14. Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 12
14.1 Projekt budowlano – wykonawczy – branża drogowa
- Opis
14.2 Projekt budowlano – wykonawczy – branża sanitarna
- Opis
- Tabela 1
- Tabela 2
15. Przedmiar robót – Załącznik nr 13
- Przedmiar – kanalizacja deszczowa
16. S T W i O R – Załącznik nr 14
16.1 SSTWiOR – droga
- część 1
- część 2
- część 3
- część 4
- część 5
- część 6
- część 7
- część 8
- część 9
- część 10
- część 11
- część 12
- część 13
- część 14
16.2 SSTWiOR – kanalizacja
- część 1
- część 2
- część 3
- część 4
- część 5