2017
2017.07.14 - ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Budowę obiektu rekreacyjno – sportowego w Plewiskach"
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Komorniki, krajowy numer identyfikacyjny
53862700000, ul.
ul. Stawna
1
,
62052
Komorniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 107 751, , e-mail
sekretariat@komorniki.pl, , faks
618 107 985.
Adres strony internetowej (URL): www.komorniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
www.komorniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.komorniki.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.komorniki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Komorniki, ul.Stawna 1, 62 - 052 Komorniki, wejście A Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu rekreacyjno – sportowego w Plewiskach – etap I
Numer referencyjny:
WI.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia publicznego jest zagospodarowanie terenu w Plewiskach gm.
Komorniki poprzez :
a) wprowadzenie zieleni parkowej na działkach nr 620/60, 620/61,1887/2
wraz z małą architekturą parkową:
Nasadzenia klonów Acer platanoides Royal Red, dębów błotnych Quercus
palustris oraz lip drobnolistnych Tilia cordata wzdłuż alejek parkowych
- 70szt.
Wysoka i niska zieleń izolacyjna stanowiąca zewnętrzną strefę parku
oraz trawniki. W zakresie krzewów zaprojektowano nasadzenia pęcherznicy
klonolistnej zielonej i bordowej oraz derenia jadalnego – 66 szt.
Mała architektura parkowa obejmuje:
- ławki parkowe - szt. 14;
- kosze na śmieci - szt. 6;
- tablice informacyjne - szt. 4.
b) budowę na działce nr 620/61 urządzeń zabawowych dla dzieci
najmłodszych:
- Domek - HIC=0,65m - szt. 1;
- Huśtawka podwójna - HIC=1,50m - szt. 1;
- Huśtawka na sprężynie - HIC=0,60m - 1 szt. oraz HIC=0,70m - 1 szt.;
- Piaskownica o wymiarach 3,00x3,00 m - HIC=0,32m - szt. 2;
Wszystkie urządzenia placu zabaw muszą być wykonane zgodnie z normami
polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normą PN–EN
1176.
W zależności od maksymalnej wysokości upadku wykonać należy zastosować
następującą nawierzchnię amortyzującą upadek:
- przy maksymalnej wysokości upadku (tzw. HIC) do 1,0 m projektuje się
jako nawierzchnię z piasku o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm -
grubości 20 cm;
- przy maksymalnej wysokości upadku (tzw. HIC) do 1,50 m projektuje się
jako nawierzchnię z piasku o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm -
grubości 30 cm.
Na styku nawierzchni bezpiecznej i nawierzchni chodnika układać obrzeża z
nakładką poliuretanową, elastyczną lub obrzeża elastyczne.
Nawierzchnia bezpieczna na placu zabaw musi spełniać warunki normy PN-EN
1177.
c) wprowadzenie w północnej części działki nr 1887/2 urządzeń
gimnastycznych street workout;
Urządzenie złożone z 5 drążków do podciągania, 1 drabinki pionowej, 1
drabinki poziomej, 1 kpl. kół gimnastycznych oraz 1 kpl.
poręczy gimnastycznych równoległych.
Urządzenie musi być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi
i posiadać certyfikaty zgodności z normą PN–EN 16630.
Urządzenie wymaga nawierzchni amortyzującej upadek przy maksymalnej
wysokości upadku (HIC) do 2,53 m, jako się nawierzchnię amortyzującą
upadek zastosować należy piasek o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm -
grubości 30 cm.
d) budowę ciągów pieszych na działkach 620/60, 620/61 oraz 1887/6 z
kostki betonowej bezfazowej grub. 6 cm (kolor - żółta) na podsypce
cementowo – piaskowej oraz 10 miejsc postojowych wykonanych z kostki
betonowej bezfazowej grub. 8 cm (kolor - szara) na podsypce cementowo –
piaskowej.
e) Wykonać należy przepusty w ciągach pieszych i pieszo jezdnych z rur
karbowanych HDPE ø 500 mm
f) Ułożenie kabli elektrycznych oraz otoku z bednarki dla przyszłych
prac elektrycznych, które wystąpią na Etapie II inwestycji. Powyższe
jest niezbędne, aby w przyszłości nie uległy zniszczeniu prace Etapu I
robót -350 m
Prace obejmują również wymianę nawierzchni istniejącego placu zabaw.
Uwzględnić należy usunięci nawierzchni żwirowej i zastosowanie
nawierzchni z piasku o wielkości ziaren od 0,2 mm do 2 mm - grubości 30
cm na powierzchni 305 m2
II.5) Główny kod CPV:
45212140-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112720-8 |
37535200-9 |
45112723-9 |
45233200-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2017-12-08
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca
spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej
lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000 PLN (cztarysta
tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca
spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym
mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, z których
każda obejmowała co najmniej: realizację terenu rekreacyjnego z budową
placu zabaw, zielenią i chodnikami o wartości brutto min. 400.000 zł.
b) dysponuje co najmniej 1 osobą skierowaną przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami
budowlanymi, tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń;
W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie
dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i
rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz
uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.),
zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach
członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach
określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o
Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z
dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725), osoby wyznaczone do
realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi, jeżeli:
a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w
budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi, oraz
b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w
przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały
spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a
ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług
transgranicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
W
celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego
postępowania o udzielenia zamówienia publicznego wykonawcy, o których
mowa w art.24 ust.1 pkt 12- 22 oraz ust. 5 pkt 1 oraz pkt 8 ustawy
zamawiający żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia -
zał. nr 5 do SIWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty
bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz
adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu
wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w
ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi
Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak
podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W
celu potwierdzenia przez wykonawcę spełniania warunków udziału w
postępowaniu zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 5 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji
ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.3.2. SIWZ zamawiający
wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia
dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
zamawiającego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć
dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych
przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający
sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku
udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający
wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia
następujących dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane – sporządzony zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych
uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z Załącznikiem 8 do SIWZ
6.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej,
kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do
walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów
średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie
Zamówień Publicznych.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak
podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków
udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W
celu potwierdzenia, że zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają
wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający wezwie wykonawcę
którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia następujących
dokumentów:
- Certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 dla urządzeń montowanych na
placu zabaw
- Certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 dla urządzeń street
workout.
UWAGA! Zamawiający nie będzie honorował Deklaracji zgodności, ani
Świadectwa inspekcji potwierdzających zgodność z normą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty ( poza formularzem ofertowym) nalezy dołączyć
- Formularz cenowy
- pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentacji w postępowaniu (jeśli jest konieczne);
- dokument potwierdzający reprezentację wykonawcy (np. odpis z KRS);
- Oświadczenie wykonawcy sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ ;
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający
żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (słownie : piętnaście tysięcy
złotych)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o
których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5
Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne
żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz
zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
- jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w
art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone
w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 56
1240 1747 1111 0000 1848 9057. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z
przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku
bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek
bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu
składania ofert określonego w pkt 13.1 SIWZ.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o
których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z
ofertą w formie umożliwiającej Zamawiającemu zwrot dokumentu bez
konieczności rozszycia oferty.
W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i
poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium
będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza
ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego na: „Budowa obiektu rekreacyjno – sportowego w Plewiskach –
etap I”. Oznaczenie sprawy: 271.7.2017.
Wadium zatrzymuje się w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5
Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarncji |
35,00 |
czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa Wzór umowy stanowiący
Załącznik nr 9 do SIWZ .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-08-07, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:je się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
Załączniki:
1. SIWZ
2. Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - strona tytułowa
3.Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - opis techniczny
4. Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - dokumentacja fotograficzna
5.Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - plan zagospodarowania terenu
6. Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - zestawienie urządzeń i nawierzchni
7. Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - przekrój noramalny nawierzchni z kostki brukowej
8.Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 -przekrój normalny nawierzchni bezpiecznej
9. Dokumentacja projektowa - zał. nr 1 - posadowienie urządzeń
10. STWiOR - wymagania ogólne - zał. nr 2
11. STWIOR - robotyb ziemne i rozbiórkowe - zał. nr 2
12. STWiOR - zagospodarowanie terenu i roboty drogowe - zał. nr 2
13. Przedmiary pomocnicze - zał. nr 3
14.Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym - zał. nr 4
15. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełania warunki udziału w postępowaniu - zał. nr 5
16. Wzór oświadczenia oprzynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 6
17. Wykaz wykonanych robót budowlanych - zał. nr 7
18. wykaz osób dedykowanych do realizacji - zał. nr 8
19. Wzór umowy - zał. nr 9
Lista wiadomości