2013
2013.10.29 - Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Budowa boiska rekreacyjnego z urządzeniami małej architektury w Komornikach"
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska rekreacyjnego z elementami małej architektury w Komornikach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje montaż następujących urządzeń:
- Quarter pipe - wym. 313x488x160 ( w cm długość x szerokość x wysokość)
- 1szt.
- Funbox z grindboxem 3/1 poręcz 3/1 + poręcz łamana + grindbox 1 - wym.
680x517x40/60 ( w cm długość x szerokość x wysokość) - 1szt.
- Bank ramp - wym. 434x366x160 ( w cm długość x szerokość x wysokość) -
1szt.
- Wszystkie sklejki użyte do produkcji musza być laminowane.
- Zaoferowane urządzenia oparte o konstrukcje ze sklejki ciemnej
laminowanej i wodoodpornej
18 mm i drewna impregnowanego o odpowiedniej wytrzymałości.
- Boczne panele wykonane ze sklejki ciemnej laminowanej i wodoodpornej
18 mm, powinny
mieć system wentylacji umożliwiający swobodny przepływ powietrza przez
element.
- Elementy wykonane z modułów nie większych niż 1220 mm, połączonych tak
by tworzyć
element.
- Wszystkie płyty sklejki wycinane za pomocą maszyn numerycznych CNC.
- Dopuszcza się zastosowanie elementów z tworzywa sztucznego.
- Moduły należy mocować przy pomocy śrub, śruby nie mogą wystawać ponad
płaszczyznę
montowanego elementu.
- Element jezdny wykonany ze sklejki ciemnej laminowanej wodoodpornej
min. 18mm, pokrytej
kompozytem 6mm, na elementach łukowych ze sklejki ciemnej laminowanej
9mm i
kompozytu 6 mm. Dopuszcza się wykonanie elementu jezdnego z 10mm
Polietylenu,
pokrytego 6mm kompozytem.
- Wszelkie elementy zabezpieczające krawędzie oraz copingi i barierki
wykonać ze stali
galwanizowanej lub nierdzewnej.
- Wszystkie załamania na bankach i funboxach należy zabezpieczyć blachą
gr. min. 3 mm.
- Blachy na zjazdach montowane pod kątem mniejszym niż 15 stopni,
szerokość minimalna 30
cm, grubość blachy ocynkowanej min. 3 mm.
- Barierki ochronne wykonane ze stali ocynkowanej.
- Minimalny promień quarterów i ramp 190 cm.
- Urządzenia muszą być odizolowane od podłoża za pomocą podstawek.
- Dopuszcza się zmianę wymiarów długości urządzeń o 6%.
Urządzenia muszą być wykonane według normy PN-EN 14974. Wykonawca
dołączy do oferty certyfikaty potwierdzające zgodność zastosowanych
urządzeń z normą PN-EN 14974
W/w elementy zamontować na nawierzchni wykonanej z kostki betonowej
bezfazowej grubości 8 cm - 277 m2
Warstwy podbudowy nawierzchni z kostki betonowej należy ułożyć na
wykonanym i zagęszczonym nasypie konstrukcyjnym.
Zakres prac obejmuje także wykonanie ogrodzenie panelowego wys. 1,10 m -
90 m wraz z bramą i furtką oraz zieleni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9 Zamawiajacy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.1.10) Zamawiajacy nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej oraz nie zamierza ustnowić dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art.
45 i 46 PZP.
1.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości
2.500,00 PLN
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form
określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
-W pieniądzu: przelew na konto nr 56 1240 1747 1111 0000 1848 9057 w
Banku Pekao S.A.
-W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym
-W gwarancjach bankowych
-W gwarancjach ubezpieczeniowych
-W poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 2007 Nr 42, poz. 275 ze
zm.)
1.4. Termin przekazania wadium: przed upływem terminu składania ofert.
1.5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego uważa się
termin uznania środków na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego tj.
do godziny 11:00 w dniu składania ofert.
1.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować
odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez
Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
UWAGA:
Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a - Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw,
chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od
zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie
dokumencie przewidzieć.
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w
Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Gminy Komorniki pokój nr 103
przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej
formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku
Wykonawca wykaże realizację robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz
należy załączyć na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszej
SIWZ
Dowodami, o których mowa wyżej są:
a. poświadczenia, lub
b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia
c. Zamawiający wymaga, by Wykonawca załączył do oferty poświadczenia, że
co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości każdej z robót
odpowiadającej wartości złożonej oferty, w zakresie prac związanych z
budową placów z urządzeniami do jeżdżenia na wrotkach i deskorolkach
(skate parków )zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone.
d. Wykonawca w miejsce poświadczenia, o którym mowa w punkcie -c-, może
przedkładać inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót
budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe
ukończenie.
e. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty
budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie
ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punktach -c- i -d-.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców
dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia warunku
Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami
konstrukcyjno-budowlanymi,
wraz z wypełnieniem Załącznika nr 6 i 7 do SIWZ.
Wykonawca, który wykaże osoby posiadające uprawnienia do kierowania
robotami branży konstrukcyjno-budowlanej, uznany zostanie za
spełniającego warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców
dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia Warunku
Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca, który załączy do swojej oferty ważną polisę ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z
dowodem potwierdzającym jej opłacenie, zostanie uznany za spełniającego
warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania
zamówienia
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców
dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach
budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający
wymaga, by Wykonawca załączył do oferty poświadczenia, że co najmniej 2
roboty budowlane, o wartości każdej z robót odpowiadającej wartości
złożonej oferty, w zakresie prac związanych z budową placów z
urządzeniami do jeżdżenia na wrotkach i deskorolkach (skate parków
)zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby
innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów,
zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego
podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
-
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O
DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY
BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom
lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komorniki
ul. Stawna 1
62-052 Komorniki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Komorniki - Biuro Podawcze
ul. Stawna 1 ( wejście A )
62-052 Komorniki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
1. SIWZ
2. Formularz ofertowy - zał. nr 1
3. Formularz cenowy - zał. nr 1A
4. Oświadczenie o spełnianiu war. udziału w postępowaniu - zał. nr 2
5. Oświadaczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 3
6. Wykaz wykonanych robót - zał. nr 4
7. Projekt umowy - zał. nr 5
8. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia - zał. nr 6
9. Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach - zał. nr 7
10. Dokumentacja projektowa cz.1 - zał. nr 8
11. Dokumentacja projektowa cz.2 - zał. nr 8
12. Dokumentacja projektowa cz.3 - zał. nr 8
13. Dokumentacja projektowa cz.4 - zał. nr 8
14. Dokumentacja projektowa cz.5 - zał. nr 8
15. Dokumentacja projektowa cz.6 - zał. nr 8
16. Dokumentacja projektowa cz.7 - zał. nr 8
17. Dokumentacja projektowa cz.8 - zał. nr 8
18. Dokumentacja projektowa cz.9 - zał. nr 8
19. Dokumentacja projektowa cz.10 - zał. nr 8
20. Dokumentacja projektowa cz.11 - zał. nr 8
21. Dokumentacja projektowa cz.12 - zał. nr 8
22. Dokumentacja projektowa STWiOR cz.1 - zał. nr 8
23. Dokumentacja projektowa STWiOR cz.2 - zał. nr 8
24. Dokumentacja projektowa STWiOR cz.3 - zał. nr 8
25. Przedmiar
robót – zał. nr 9
26. Informacja o
przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 10
Lista wiadomości