Wydział Administracyjny
Kierownik: Dariusz Jezierski | pok. 015 | tel.: 61 8100 650 | e-mail: d.jezierski@komorniki.pl
Biuro Podawcze | pok. 012 | tel.: 61 8107 752 | tel.: 61 8107 751
Iwona Sierżant - podinspektor ds. obsługi biura podawczego
Beata Moskalik - inspektor ds. obsługi biura podawczego
Anna Dopierała - pomoc administracyjna
Obsługa informatyczna | pok. 014 | tel.: 61 8100 647
Jakub Jackowski - informatyk
Marek Pawelski - podinspektor ds. informatyki
Pracownicy obsługi: 7 sprzątaczek, 1 konserwator
Do zadań Wydziału Administracyjnego [WA] należy:
1) obsługa kancelaryjna urzędu – tj. w szczególności odbiór przesyłek listowych i innych adresowanych i dostarczanych do urzędu;
2) rejestracja przesyłek w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, ewidencja i wysyłka korespondencji wychodzącej z urzędu;
3) obsługa klientów urzędu – udzielanie informacji o zasadach funkcjonowania urzędu i obsługi spraw załatwianych w urzędzie;
4) obsługa teleinformatyczna urzędu: administrowanie siecią informatyczną, aktualizacja programów, organizowanie bezpieczeństwa sieci informatycznej, przesyłu danych;
5) prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych urzędu;
6) realizacja zakupów i zaopatrzenia urzędu;
7) współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i środków zewnętrznych w zakresie realizowanych zamówień;
8) wykonywanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych;
9) wykonywanie zadań związanych z organizacją wyborów i referendów;
10) współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych środków zewnętrznych w zakresie realizowanych zadań;
11) Administrowanie budynkiem Urzędu Gminy:
a) zabezpieczenie budynku przed włamaniami oraz dostępem osób nieupoważnionych poza godzinami pracy urzędu;
b) zabezpieczenie budynku zgodnie z zasadami ochrony przeciwpożarowej;
c) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich instalacji i znajdujących się tam urządzeń;
d) współpraca z Wydziałem Inwestycji i Remontów w zakresie remontów i modernizacji budynku;
e) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń w budynku urzędu przez inne osoby i instytucje;
f) zapewnienie bezpieczeństwa pracy i nadzór nad przestrzeganiem przepisami BHP i ppoż. w urzędzie;
g) prowadzenie rejestru osób nie będących pracownikami urzędu upoważnionych do dostępu do pomieszczeń służbowych.
12) Gospodarowanie materiałami i wyposażeniem Urzędu:
a) zaopatrywanie Urzędu w materiały, urządzenia i towary;
b) organizacja i ewidencjonowanie wyposażenia wg użytkowania przez poszczególnych pracowników;
c) organizacja wyposażenia stanowisk pracy i nadzór nad wydawaniem materiałów biurowych oraz elementów wyposażenia.
d) opieka nad pojazdami służbowymi.
13) Prowadzenie rejestru wydania: pieczęci urzędowych, telefonów komórkowych i kluczy do pomieszczeń służbowych.
14) Utrzymanie należytego porządku w budynkach Urzędu, Ośrodka Zdrowia i Straży Gminnej, nadzór nad pracą pracowników obsługi.
15) Prenumerowanie czasopism i wydawnictw.