Komorniki, dnia: 17. 01. 2008r.
IK. 7624 – 03/08
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art.61 1 i § 4 oraz art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego - ustawa z dnia 14.06.1960r. (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn.zm.) art. 46a ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2006 Nr 129, poz. 902 z późn. zm) zawiadamia się, że na wniosek Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1, 62 -052 Komorniki złożonego przez uprawnionego pełnomocnika Pana Adama Zwierskirego,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie jezdni, o nawierzchni asfaltobetonowej w ul. Ogrodowej i nawierzchni z prefabrykowanej kostki brukowej „polbruk” w ul. Stawnej, miejsc postojowych do parkowania wzdłużnego w ul. Ogrodowej, chodników z „polbruku” wzdłuż jezdni w/w ulic i przylegającego do nich, chodnika spacerowego wokół stawu, regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych znajdujących się w liniach rozgraniczających nr ewidencyjny działek 1252, 1253, 1440, 1560, 1234, 1209/2
Strony mogą zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy oraz zgłosić swoje uwagi - w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, w Wydziale Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Komorniki ul. Stawna 1, pok.5, w godzinach pracy urzędu, tel 8100-635.
Otrzymują:
Z up. Wójta
Teresa Kranz
Kierownik Wydziału
Infrastruktury Komunalnej
Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Sprawę prowadzi:
Karolina Wiścicka
061 8 100 635